fredag 3 oktober 2008

Multi Kulti

Idag är dagen med stort D, det är fredag och Multi Kulti dag. Tanken är nämligen att det ska bli någon slags tradition att gå och käka på Multi Kulti varje fredag. Multi Kulti är den hittills mest prisvärda restaurangen, den kommer helt klart nämnas fler gånger i denna blogg. Tack för tipset CJ!

För övrigt har jag och Gustaf lyckats med konstycket att blivit stammisar på den lokala sportsbaren trots att vi enbart gått dit två gånger. Vi behöver inte längre säga vilken shot vi vill ha :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

härligt!.. vilken är favoriträtten?? jag var svag för 206:)

Rickard sa...

Har inte kommit så långt så jag har lärt mig siffrorna än. Även om jag inte smakat den så har jag en känsla av att revbenen kommer bli en favorit, såg läskigt gott ut.

Anonym sa...

Än så länge är det 208 som ligger i topp för min del men vår vistelse är ju allt annat än slut. Kan hända mycket!