onsdag 1 oktober 2008

Mitt liv i bilder















Nämnde jag att vi var i Dachau? Man skulle kunna tro att det är någon bild därifrån men i själva verket är denna bild tagen i min skola :)














Jag har insett att det redan är försent för mig att skaffa ett par lederhosen. Ska man bära ett sådant ärbart plagg rätt måste man öva hela livet.















Jag och Axel besökte Olympia Arenan. Jag förbannade mitt oflyt att jag inte hade tagit med en boll och par fotbollsskor, för då hade jag stormat planen och sprungit och spelat fotboll med mig själv tills de kastat ut mig.



















Min kära vän/inneboende/go to guy/mentalatränare/inspiratör ser ganska nöjd ut när vi har fått in våra första oktoberfest öl.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan ju bara meddela att det är enbart ditt fel och din blogg att jag troligtvis kommer missa fredagens 4h lektion(8-12) då kl råkade bli lite väl mkt (01:30). Låter dock som du har det ganska trevligt i det underbara landet. kan du bekräfta myten att det inte finns några snygga tyskor?

Ha det o gl med tyskan
/Marcus

Rickard sa...

Den myten är busted om man säger så, det finns faktiskt en del även om det kanske är färre än i Sverige. Och det där om att det enbart är mitt fel det tror jag inte riktigt på. Du brukar vara ganska duktigt på att klara av att missa sånt själv.